Tuesday, April 27, 2010

bidadari hati 20 : menanti detik ku milik mu...

saat yang dinanti akhirnya tiba.. yang pastinya bila aku menyiapkan persiapan .. aku rasa letih sgt.. bila dok menyuruh aku lebih rehat.. aku seakan lupa.. yang pastinya aku gembira menyiapkan diri dan hadiah utk yang teristimewa..

smlm aku lupa nak gosok baju yang cantik itu..akak pesan gosok awal supaya hari majlis tiba sibuk ngadap baju itu.. aku blm pun cuba lagi.. kerana terlalu sibuk mnyiapkan hantran..

saufi? dia sibuk menguruskan soal pernikahan dan borang.. sungguh dia semakin dekat dengan ku.. aku sungguh gembira... kadangkala aku kesian , aku selalu tak sedar panggilannya .. bila aku rasa aku tdur mati..

maafkan su ye saufi.. i.allah lepas ini boleh rehat dengan hati yang tenang...amin...

nama suefi akan menyusul selepas ini... kerana itu ilham saufi menggabungkan nama kami..

sebenarnya sedang menanti saufi online.. sibuknya di mahkamah.. takpe.. sabar sikit ye..dia sibuk cari rezeki... aku memahami tugasnya.. bukan senang nak jadi seorang lelaki bergelar suami...

terima kasih kerana bersusah payah mencari rezeki.. terima kasih kerana berusaha utk menyudahkan ikatan ini.. sesungguhnya saufi amat istimewa dalam hidup aku...

sabar itu menemmukan kami.. aku tidak menyesal berduka dulu .. kerana bahagia ini membuatkan aku benar2 bahagia..

terima kasih Allah.. kerana menghadiahkan saufi dalam hidup aku.. semoga permudahkan urusan kami.. pernikahan kami.. kehidupan kami... anak2 kami.. dan kebahagiaan kami... keimanan kami.. jiwa kami... amin ya rabbil alamin..

No comments:

Post a Comment