Monday, April 19, 2010

bidadari hati 16 : dugaan itu merapatkan kami...

sesungguhnya dekatnya detik itu, makin banyak dugaan yang hadir.. tapi anehnya ujian itu semuanya menenangkan.. berbeza saat aku lalui semua ini dulu... alhmadulilah syukur yang tiada terhingga.. saat itu memang aku nantikan..

hari ni aku berasa kuat sedikit.. dengan kehadirannya yang penuh berkah .. alhmdulilah aku sedikit bahagia.. menyiapkan diri dengan penuh restu dan redha...

Allah, sesungguhnya aku syukur Kau kabulkan permintaan ku.. dengan menghadiahkan seorang mujahid yang menyerikan hidup ng bakal mentarbiyyah anak2 ku kelak.. keyakinan yang kau berikan.. penawar duka yang menyejukkan.. buatkan aku berasa tenang...

Allah ya Rahim... jiwa ini milik Mu.. hati nii milik mu.. sesugguhnya aku bersyukur Kau tidak lagi mengalihkan hati yang tidak kuat ini.. sesungguhnya aku benar2 bahagia..

saufi.. terima kasih kerana disampingku.. semooga sehingga detik pernikahan.. dan hingga akhir hayat juga di syurga kelak.. aku bersama mu..
kerana kesabaran dan keyakinan yang diberikan...
terima kasih kerana sabar dengan syarat yang diberikan. ketahuilah pertemuan selepas pernikahan adalah lebih baik..
terima kasih...

..............ku nantikan detik pertemuan itu...

No comments:

Post a Comment