Sunday, April 18, 2010

bidadari hati 15 : Hari yang penuh dugaan...

alhmdulilah hari ni walaupun penuh dugaan , aku yakin dengan Izindan bantuanNya , aku pasti dapat lalui dengan penuh yakin .. kerana tiada yang menjadi sandaran melainkanNya..
aku sedang sibuk menyiapkan persiapan utk anak2 murid istimewa.. pertandingan akan bermula semiggu lebih buatkan aku lebih bersemangat.. berhadapan dengan anak2 yang istimewni.. sungguh diuji... emosi dan kehendak x sekata...

hari ni aku rasa lebih besemangat kerana alhamdulillah niat ku utk berpuasa dimakbulkan.. semoga sehingga maghrib nnti ianya berjalan lancar.. jadual padat tapi ianya membolehkan aku menulis buat seketika...

dalam hatiku yang penuh tenang aku yakin Dia sentiasa membantu... sesungguhnya aku hanya insan yang lemah .. memerlukan sedikit kekuatan melalui semua ini semula..

detik yang makin dekat, hati yang maekin diuji dan jiwa semakin gelisah.. hanya dia...Allah.. penawar dan pemberi kekuatan...

hari sabtu ini sekolah akan mebuat kelas ganti... maknanya sekolah lagi la sabtu ni... demam begini.. hmmm bushra ikut achiklah pg sekolah...

saufi.. sentiasa disisi ku.. setiap kali aku memerlukan nasihat seorang yang setia..

malah aku yakin jika ini takdirnya , aku redha..

sebaik2 rancangan , Allah taala yang menentukan..

No comments:

Post a Comment