Monday, April 26, 2010

bidadari hati 19: semalam yang bertanya...

alhamdulilah kesihatan makin pulih malah aku blh ngajar seperti biasa di sek.. anehnya aku sendiri merasakan ngajar itu perlu.. sambil2 terap apa yang aku ngajar dl... semalam alhmdulilah berjaya menyiapkan complete 50 bunga telur ciptaan aku.. puas hati... tanda kasih tidak terkira buat yang teristimewa..

dalam seharian sakit pun , tugas utk majlis ssabtu ini buatkan aku bersemangat dan tidak sabar utk menyudahkan kerja.. masa utk rehat seketika seminggu selepas ini.. ya ALLAH moga kata2 itu tidak berlaku,, aku sentiasa bergantung dgn Allah taala apa jua bakal berlaku,, sebab inilah kebahagiaan. yang aku cari .. cinta seorang suami.. meskipun saat itu adalah kali pertama pertemuan kami.. mujurlah dia seorang yang memahami..merisuakan keadaan kesihatan aku, dia sentiasa disisi...

alhamdulilah aku ditemukan dengan nya.. semoga cabaran dan halangan adalah pengikat kasih kami.. mustahil hidup tanpa masalh.. tapi aku yakin dia dihntar mnjadi sebahagiaan dari hidup ku...

hadaf kami hanya Islam.. iman ... kerana itu ...

aku sudi menjadi bidadari hatinya.. selagi ALLAH redha.. saatku menerima cincin ini.. hati aku tertutup mati.. dan kuncinya ... Allah saja yang tahu..

untuk muhammad saufi.. terima kasih kerana hadir dan dengan izinNya.. semoga ALLAH permudahkan pernikahan kita .. terima kasih....

No comments:

Post a Comment