Monday, April 5, 2010

bidadari hati 10 : anehnya rasa ini,,

hari ini aku sendiri termenung sendirian.. air mata yang mengalir semalam menyebabkan aku berasa serba salah.. rasa yang perit bila aku sendiri terasa dengan sikapnya.. mungkin bukan sengaja.. dugaan yang kami hadapi membuatkan aku rasa bimbang,. i.allah kami akan hadapi sama2..

akhirnya kami baik dengan sendirinya... besarnya dugaan... ya Allah mudahkanlah urusan kami... dan berkatilah pernikahan dan pertunangan kami dan kelak.. jangan pernah kami melupai Mu.. dan jangan sekali kami kufur nikmat.. sesungguhnya ya Allah kami ini hambaMu yang lemah ... sesungguhnya kami ini hamba yang benar2 mengharapkan kasih dan redhaMu...

dalam sekali ini , aku benar2 rindu ketenangan dan kesinambungan yang Kau berikan. aku terlalu rindu.. setiap kali itu aku masih mengharapkan nya kembali... ya ALLAH.. biarlah KALI INI aku benar2 bahagia..

aminnnnn

No comments:

Post a Comment