Friday, January 14, 2011

bidadari hati sayang : hari ni aku kembali ke ukm bersama suami,...

sayang dalam dewan tun abdullah sekarang.. entah apa soalan yang dia alami.. aku sendiri yang agak berdebar ... mengharap abg dipermudahkan urusan dalam exam tuh... aku amat menyintainya... x rugi bila aku menemani dia study saban waktu...aku juga mendapat manfaat.. aku segera mengambil kesempatan mendalami apa yg dipelajarinya.. susah betul mempelajari tntg undang3...aku? sekadar tahu utk ilmu je..

semalam potong rambut abang.. hehe dah jadi mcm tenteraa dah... suka sgt tgk dia rasa suka.. sambil dia oter balik rambutnya... hehehe... masih lagi amatur.. yg penting terlalu banyak masa dihabiskan hujung minggu ni bersama suami tercinta...

indahnya percintaan selepas pernikahan... aku bahagia betul...dengan rahmat dan redha Nya mak abah. aku sedikit pun tidak rasa kesal ini yang terbaik buat ku.. aku memberikannya satu ruang yang teramat besar utk lebih aku menjiwai cinta yang terukir.. semalam dia mengatakan.. rasa x cinta yang abang berikan... aku terdiam... dan aku akui.. jiwa aku hanya dipenuhi dengan segala cinta yang Allah berikan kepada ku..
allah.,.. ya Karim... aku bersyukur sangat... kerana cinta ku makin mekar..dan moga dengan kehadiran zuriat ini,,aku mohon eratkanlah cinta ni...sedalam2 nya..

No comments:

Post a Comment