Sunday, January 9, 2011

bidadari hati saufi : berita baik utk ummi dan abah..

salam sayang buat suami ku.. sesungguhnya aku amat mencintai mu...mungkin makin mantap kasih sayang ini dengan bakal kelahiran zuriat kita kelak... jika ini satu kebahagiaan yang aku lalui , aku sanggup menghadapinya seribu kali pun.. cinta aku makin mendalam.. saat suami ku memelukku dan memberikan aku sepenuh kasih sayang... yang pasti akulah org yang paling bahagia..

Ya allah berikalah kami ketenangan... satukanlah ianya menjadi kerinduaan yang tidak akan pudar.. sang anak yang bakal kami hadapi adalah satu kelengkapan hidup yang selama ini aku dan suami nantikan.. ya Allah , jiwa dan cinta ini bersatu dengan zikir dan redhamu.. sesungguhnya aku mencintainya....

selalu meletakkan harpan setelah usaha... aku yakin Allah taala sangat pengasih.. aku amat menyintainya...

No comments:

Post a Comment