Tuesday, January 11, 2011

bidadari hati saufi : terima kasih sayang

rasa sihat alhamdulilah... berjumpa di umah k uji membuatkan aku lebih bermotivasi dan besemangat.. serius aku bimbang... jika segalanya selamat, ianya hjadiah paling berharga buat suami dan aku... aku hanya memohon Allah taala menjaga ianya dengan selamat... ya Allah jika ianya ditakdirkan milik kami, sihatkanlah aku dan dia dan semoga ianya hidup dengan sihat dan selamat.. aku amat menyintainya dan suamiku...
aku tahu abang tidak meletakkan harpan.. dia hanya mahu aku sihat sediakala... aku tahu dia akn memilihku ...akuamat menyintainya  sgt2...
tidak terucap rasa kasih dan sayang utknya.. bagaimana dia memandu laju utk membawaku ke hospital kelmarin... memegang jemari aku erat.. ya ALlah barulah aku fahami dia sangat mencintai ku...

ya Allah, ampunilah dosa kami dan berikanlah kami rezeki dan hidayah.. kami memohon ya Allah sesungguhnya Kaulah sandaran kami... lindungi la kami.. amin...

No comments:

Post a Comment