Monday, January 10, 2011

bidadari hati saufi : berikanlah aku kesihatan dan ketenangan ya Allah...

rasa sedih melihat air matanya menitis di pipi ku... sesungguhnya kerisauannya membuatkan aku kuat.. semalam aku bleeding.. aku sendiri belum pasti dapat diselamatkan kandungan aku... tula buat lg kerja berat..bagi aku jika ianya x kekal... aku yakin ada rezeki pada masa depan.. tangis dan kecewa diri hanya Allah dan suami saja tahu... sehingga jam 4 pagi dia memelukku dan memujukku.. aneh ketenangan dan kekuatan aku kian hadir..
hari ni aku tidak larat membuat sarapan utk abg.. malah dia x bg aku melakukan apa 2 kerja.. aku sendiri rasa sakit2 satu badan... sedih dan diri bagaikan terbang..
mak berikan pelbagai pesanan utk aku kembali pulih,,, aku sedih mendengar suaranya.. mujurla abg exam.. kalau xlama dah aku ajak abg balik... x taula/// baru sebulan kawin , perasaan ini makin sensitif bila jadi apa2.. mujurla abg sntiasa menjaga perasaan aku... :)
maafkan mama syg... mama tau mama salah sbb angkat bnda berat smlm... mama sian tgk abah x tdur tlg mama smlm... stgh jam memandu utk pastikan mama selamat.. mama betul2 sayangkan abah...

2 comments: