Tuesday, January 4, 2011

bidadari hati saufi : temani kekasih hati

tengok abang belajar. aku teringat masa aku dimesir.. berbeza sangat rasanya melihat mereka di malaysia ni belajar... sungguh santai... maybe x seduga kita di mesir.. suami ku masih berusaha demi aku dan anak kami.. aku sungguh berharap dia tidak kalah dalam perjuangan/// serius dia penat bekerja dan belajar dlm masa yang sama.. aku jadi risau melihatnya tap dia senyum menyakinkan.. 

\
sebab itu aku berusaha memenuhi segala keperluan yang lain.. selain abg belajar dan bekerja , urusan rumah adalah tanggungjawab ku... aku mahu kasih dan cinta ini mekar bersama redhanya/... aku amat mencintainya.. sesekali kami keluar , bercambah bahagia bila aku berdating dengan suami sendiri ..tiada batasan dan waktu... indahnya pernikahan...

seskali kami bermuram kerana terlalu sayang.. akui kemanjaan aku adalah keutamaanya...huh.. aku rasa kehilangan diriku yang berdikari kerana dia terlalu memanjakan aku.. bayangkan bila segala urusan , aku hanya diberikan kuasa memberi pendapat dan jika kena, dia akan menyediakan dgn sebaiknya.. indahnya bila bercinta dalam pernikahan...




bila aku sedar aku juga penting dalam setiap kehidupannya, aku seakan memahami sekarang aku bukan lagi aku yang dulu, harus belajar menjaga dan berbincang dengan suami... dia seakan malaikat dalam hidup ku.. 
dia seakan pelengkap aku... bahagianya... alhamdulilah... syukur yA ALLAH





bila menyediakan segala makan dan minum,. dengan sakinah aku menyediakan nya.. walaupun aku baru saja sampai rumah.. aku tak boleh melihat dia meminta aku seolah aku tidak memahami kepenatanya bekerja dan belajar... 
suamiku, sesungguhnya aku benar menyintaimu... semoga aku dan abang sama2 dikurniakan kesabaran dan rezeki yang allah redhai... sesungguhnya aku rindu setiap kepulangan mu sayang... 

No comments:

Post a Comment