Tuesday, January 4, 2011

bidadari hati saufi : jiwa ku menanti kepulangannya

kekasih ku pergi kerja... n aku mulakan hari dgn breakfast kesukaan suami ku... ada mushroom...dia baru pergi kerja dan aku mula menghabiskan iron baju 2 yang dah kering semalam... aku suka mengasingkan baju2 tuh.. rasa dia dekat dengan ku... setiaplangkah aku hanya ada kasihnya...

aku mula rasa letih... aku rehat sekejap tapi kepala ligat mahu menulis dalam blog kesukaan aku... malah dah jadi rutin sehingga suami ku memberikan aku laptopnya utk membuat segala kesukaan aku... maklum la notebook ku akan masuk kebengkel .. heheheh

masak?? aku belum masak lagi chau dl .. love u sayangku... see u in one hours...

sayangku....
terima kasih kerana meraikan ulang bulan pernikahan kita dengan kisah cinta yang happy ending .... love u sooooo much.... 

No comments:

Post a Comment