Monday, January 31, 2011

bidadari hati abang : sesungguhnya dia mencintaiku...

semalaman dia menjaga aku .. tatkala aku asyik muntah ... sian kat abg bila aku mula menunjukkan tanda x sihat... mujurla ianya tanda alahan bila hamil... sesungguhnya aku benar2 berasa dihargai.. aku sekarang sukar nak lelapkan mata.. melihat suamiku keletihan setelah seharian membantu aku... aku rasa ingin mengucapkan segala kesyukuran bahawa aku bena2 bersyukur adanya dia dalam hiduo aku.. dia seorang suami pelengkap segala hidup aku...dan baby yang bakal lahir... tarikh yang dijangka adalah september... aku menghitung hari... aku sangat bersyukur... kerana  impian aku telah lengkap dengan adanya dia... alhamdulilah... aku suka melihat wajahnya berehat...

semoga kami dikurniakan anak yang soleh dan solehah.. sihat dan walafiat....amin ya rabbil alamin...

 semoga allah berikan aku dan suami kesabaran dan ketabahan... semoga kami sentiasa bersyukur ...dan tahu bersyukur...amin....

No comments:

Post a Comment