Monday, March 2, 2009

masa yang tiada..

sekembali dari sinai .. aku sentiasa dihimpit waktu yang tak kecukupan.. sentiasa berkejar sendirian.. mengejar waktu utk meyusun semula jadual hidup ... maahad ... editor ... sibawih .. al-quran.. mengurangkan waktu ku dengan adik2.. hopefully adik 2 faham... sekarang kwsn duduk di depan utubis dauli aku melarikan diri utk study .. aku xmahu diganggu .. mujur ada mp3 baru aku .. muvo.. blhlah aku kurangkan kebingitan ditengah 2 jalan tu.. aku masih berharap ada waktu utk diri sendiri..

malam je aku peruntukkan utk study dan masa utk menulis utk buletin .. tanggungjawab baru membuatkan aku mulai menghargai masa lapang ku ... dulu..

teringat janji ku pada seseorang .. harap2 mereka faham keadaan ku.. mereka manusia yang baik2... aku akan cuba.. aku xmahu sentiasa dihimpit perkara yang agak kurang penting... i.Allah ada masa lapang aku cuba ... tunaikan

abah dan mak , rinduku makin melangit.. apa pun mak abah memang terbaik dalam hidup ku... memahami...

ok.. kena kluar dulu...

wslm

No comments:

Post a Comment