Tuesday, January 20, 2009

sekarang aku mampu jadi yang lebih baik...

assalamualaikum...

dah lama sgt aku tidak mnulis.. kerana aku rasa aku lemah dan sunyi tanpa sesuatu yang boleh buat aku bahgia... aku amat yakin sekarng ni yang aku boleh ceriakan hari aku... sekarang aku punya perancangan 6 bulan ke hadapan yang aku rasa aku boleh lakukan dengan istiqamah...

disebabkan aku masih belajar , aku lupakan dulu soal hati yang tak pernah berkesudahan.. aku dah cuba sedaya upaya utk jadikan aku not a loser for that loser one... aku tak mahu lagi terus murung.. malah aku dah sedaya upaya utk tidak mngulangi kesilapan yang lalu...

mak abah , terima kasih sebab berikan asu semangat ...

now.. please proceed my big mind plan...

now.. time to be a good at all...

Allah.. aku syukur sgt berada dibumi Mesir...

kerana kau tahu apa yang terbaik utk ku...


sayang mak abah... adik2 dan sahabt..

No comments:

Post a Comment