Sunday, January 25, 2009

kerana aku punya kamu....

hmm sebenarnya... dah lma sgt x tulis.. cuma mggu nii buatkan aku sibuk sgt... sekaran bahgia semakin terasa kerana makin aku melangkah utk terus berjuang , makin ditemani sahabat2 disekelilig.. terselit rindu pada kenangan yang hadir.. cuma aku rasa sepi bila aku kemurungan begini...

semalam berbual dengan teman satu sek.men dl .. dia juga excited dpt berhbung .. segala kenangan seakan berlari di sudut memori ku.. al-husna dalam lipatan sejarah yang sering buat aku seakan sedar itu sbhgian dari kisah hidup ku...

hari ni semngat yang hadir skdr angin lalu.. homesick ni seakan buat aku sering mnangis lg.. bagaiman utk atasi... mak abah baru pulang dari trganu .. aku bru dpt berbual pagi td.. tu yg agk buat aku sedar aku rindukn mk abah.. dan aku xmau bgni akhirnya ... aku msti kuat.. mesti juga balik tahun ni.. sbb aku mahu kmbali stlh selesai smua ini... merindui segalanya.. kenangan makin menari diruang mata.. adakalnya tangisan mnjadi teman lena ku...

ya ALLAH ampunilah dosaku dan ibu bapa ku , kaum keluarga ku dan semua yang berada disisi ku..amin..

No comments:

Post a Comment