Thursday, January 15, 2009

penantian yang manis...


hmmmmmmmmmm sekarang duk berbakul baju kat badan ni.. thn sejuk sbb cuaca dingin,,, skrg musim sejuk menyengat sgt..sian kwn2 yang exam.. berperang lwn sjuk smbil ngafal.. syukurlah exam diawal musim panas.. xlah terlalu sejuk dan panas..

berbalik tjuk asal..hehhe td masa di maahad banin amik kitab , aku btul2 tertarik dgn lukisan2 di dinding dan juaa tulisannya... teringt bila di malaysia tiada ingatan tntg agama sgt.. sekadar ingatlah mati... di maahad banin, tntg solat dan mnjaga al-quran diterap sgt smpai ditulis di dinding.. skdr tgk pun org yg tulis blh dpt pahala .. cantik khatnya bersalut keindahan imannya... blhlah ku terapkn cara itu dalam blog ni.. ishhhh insaf rasanya bila tgk blog aku ni asik diselit cinta aaja.. huhuu jnji cinta halal...utk khas buat abah dan mak juga keluarga...

td iadah AL-quran 25 -30 .. rasa nk ngis... igtn mkin tua tp masih lg byk kkurangan... ssedih bila mak abah kata klu blh nk juga asu bwa ahli keluarga masuk syurga bersama... makkkkkkk sedihnya sbb anak mak ni x lari dari kesilapan... kesilpan lalu yg sukar diubah...

sedang tggu azan isyak, mata kian layu..letih berada di maahad hmpir berapa jam.. dan masak utk ahli rumah berbuka... badan rasa letih.. kerap juga aku ditegur gara2 x jga kshtan mlh tidur ku hnya 3 atau 4 jam.. sbuk apa pun aku tak tahu... azan isyak dah... nk solat... semoga aku dan kwn2 dlm rhmatNya.. pertemukan kami disyurga bersama ahli kelurga kami.. amin..

No comments:

Post a Comment