Wednesday, September 1, 2010

bidadari hati 53: hati ini berdebar..

genap 2 bulan 24 hari lagi aku akan menjadi milik sang mujahid.. persiapan dan persediaan mental ini amat mendebarkan.. dia sentiasa beradas disisi kala aku hilang keyakinan.. sesungguhnya Allah saja yang tahu betapa bahagianya aku menanti hari pernikahan ku... dia .. Mohamad Saufi... penawar yang diberikanNya... aku amat gembira dan dia kellihatan tenang bila aku menyatakan kerisauan ku.. terima kasih kerana bersama setiap sukar dan duka... 


aku suka gambar ni... dia adalah suami dan bakal ayah utk anak2 ku... walapun jauh, aku yakin Allah sentiasa menjaganya.. Mohamad Saufi Mastor Lani... terima kasih atas cinta dan kasih yang dicurahkan utk mahligai bahgia kita.. sesungguhnya diri ini sangat bahagia dan sedikitpun kesal atas dugaan lalu jika ini penawarnya.. terima kasih... 

hidup ini tidak selalunya indah
langit x selalu cerah
..........................................................semoga kita terus tabah dan sabar membina kebahagiaan ini...

terima kasih atas  kebesaran jiwa saufi


 

No comments:

Post a Comment