Tuesday, September 14, 2010

bidadari hati 60 : terima kasih ya habib....atas kesabaran yang tak terhingga

semaam hati ini sedih lagi.. sedih kerana dia begitu hampir dan aku tidak pernah melupakan setiap patah perkataan yang pernah mereka ucapkan.. biarkan mereka daam satu tempat dan mungkin juga jodoh mereka.. aku doakn utk mereka.. kerana mungkin itu yang terbaik... aku doakan.. aku sendiri rasa bahagia semalam bila saufi berada di samping ku menenangkan hati ni.. berkata dengan hikmah dan penuh rasa kecekalan... yang aku rasa.. ada dalam tuturnya...

mohamad saufi mastor lani... pernikahan kita kian hampir.. kurang dari 2 bulan.. andainya impian ini tertunda atau terjadi apa2.. aku memohon maaf kerana persiapan kita telah ku siapkn.. hanya Allah saja yang tahu betapa aku menanti detik pernikahan kita.. kita merancang moga Alah memudahkannya..

kerana hanya saufi yang berjaya menenangkan jiwa ini... mengekalkan rasa terlindung ini... memberikan kepercayaan ketika jauh dan dekat.. hati ini makin hampir denganNya... terima kasih atas segalanya...

No comments:

Post a Comment