Sunday, September 19, 2010

bidadari hati 58 ; jiwa ku diuji ..mujur ada Dia dan saufi....

semalam hari yang paing seronok... berjumpa adik2.. berjalan2 sekitar melaka.. aku rasa cuti minggu ku terisi... malah sabtu, aku ditemani saufi dan keluarga.. hari yang paling bermakna... bersama leha, jannah dan dayah.. aku dihiburkan dengan pelbagai karenah.. aku dan adik2 ke umah nisa utk meraikan majlis perkahwinan nya.. bila melihat mereka berdua, perasaan bercampur baur.. kerana aku inginkan kebahagiaan ku juga spt itu... i.aah akan ku doa dan berusaha.. mujurlah saufi memahami aku ...alhamdulilah...

pening sedikit pagi ni.. sepatutnya ada majllis ni/.. tp ajk sorg pun xsmpi lg.. mcm mn ni... aku menanti....


mujurla busyra bangun awal..menghadiahkan senyuman cutenya...dan gurauan suafi dipagi hari amat menceriakan hari ku... sesungguhnya ya allah aku bahagia sgt dengan kaehadiran saufi dlm hidup ku... berikan kami ketenangan dan ketabahan menghadapi ujian Mu... kerana kami hanya mengharapkan redhaMu...

ya Mustaqim... besarkanlah jiwa kami dengan rahmatMu... lindungila kasih dan cinta kami ... kerana kami mengharapkan kasihMu...

No comments:

Post a Comment