Friday, September 3, 2010

bidadari hati 54 : alhamdulilah

lagi 10 hari genap setahun aku pulang ke malaysia.. alhamdulilah segala syukurnya ya allah kerana terlalu banyak nikmat yang ku  dpt sehingga x terucap syukur ku..ingin aku kongsikan bersama semua yang tersayang... kerana mereka sebahagian dalam hidupku ...

impian ku 1 : pulang ke mesia pada hari aku tiba ke Mesir pada 13 hb sept 2006... alhamdulilah kerana impian ini terlaksana.. pada 2009 pada tarikh yang sama aku pulang dengan najah yang membhagiakan... ini merupakan  lahir bonda ku hajah Asiyah yang tercinta...peristiwa yang ku tak lupa sampai je airport keluarga ku tak smpai2 kerana salah information... hehehe... rindu lak masa tu.. mak abah memeluk ku erat..

impian ku 2 : bekerja on my feet...saat ini memang saat yang aku tunggu ... menunaikan impian seorang anak... sehingga sekarang alhamdulilah rezeki ku bertambah... semoga selepas ini aku tidak busy  utk menunaikan kewajipan yang lain...

impian ku 3 : melunaskan hutang ku pada insan2 tertentu.. akhirnya kisah itu ditelan masa dan aku dikurniakan allah insan2 yang berhati mulia memaafkan kesilapan ku yang lalu... terima kasih...

impian ku 4 : melayari bahtera impian kasih bersama restu mak abah.. kehiadiran Mohamad Saufi meyakinkan aku tentang jodoh.. sesungguhnya dia berjaya membuka hati ku semula setelah  aku menutupnya.. terluka dan diubati  itu  adalah anugerahnya.. sehingga aku sendiri menghitung hari pernikahan ku... aku berharap dialah suami ku dunia akhirat.. dan kekasih hati sehingga yaumul kiamah... kerana  cinta selepas pernikahan adalah impian ku... terima kasih Saufi,,,

impian ku 5 : membina madrasah atas nama mak abah... impian ini masih terbiar... memandangkan bisnes ku masih awal.. aku berdoa allah kurniakan aku kesihatan dan kekuatan yang baik utk aku laksanakan...

impian ku 6 : rumah ku bersama suami... pelan dan peta sudah ku sediakan ... rumah ku syurgaku... bersama suami tercinta Saufi.. aku ign meyediakan segalanya yang terbaik... kerana dia jiwa dan hati ku... anak2 kami adalah tanggungjawab kami...meydiakan apa yang termapu.. rezeki itu allah yang bagi... usaha dan usaha...

impian ku 7 :  impian selepas ini.. adalah hanya utk suamiku...dia dihantar allah utk membhagiakan aku sedalam ini... dia sentiasa mengharapkan sedikit senyuman terukir di bibir ku.. aku akan menghadiahkannya... walapun ku jauh.... sesungguhnya.. syurgaku ... dan penawarku adalah dia... Mohamad Saufi Mastor Lani....



mecintaimu .... adalah kebahagiaanku...
meyayangi mu adalah hatiku
redhamu adalah syurgaku...
kekalkanlah kebahagian ini ya Ar Rahman nir Rahim...

terima kasih kerana sentiasa berbicara saat cinta bertasbih..

...my love...

No comments:

Post a Comment