Tuesday, September 7, 2010

bidadari hati 56 : tazkirah qalbi di radio qommunity

terima kasih kepada sahabat indonesia ku yang memberikan aku pandangan dan tazkirah di saat aku lemah segalanya. emosi dan perasaan makin tidak terkawal malah aku terfikir jika aku mati, adakah aku diberikan pengampunan dan amalan yang ckup.. mencari makanan rohani  dari stesen ilmu yang dikenalkan oleh teman serumah...di mesir..

aku tak sangka setahun lps aku kembali ke malaysia, aku dapat mendengarnya kembali apa bila sahabat indonesia ku memberikan aku pendapat mengenai mimpi 2 indah yang membhgiakan aku... peringatan pada amalan hidup ku... terima kasih fata...

aku ingin berkongsi hal ini dengan bakal suami ku.. semoga ianya menjadi satu saluran ilmiah dalam rumah kami kelak.. bila aku berada  dalam keadaan ini... aku bhgia sgt...

kerana Allah masih memberikan aku saatnya...

No comments:

Post a Comment