Saturday, August 21, 2010

bidadari hati 52: bersama bahagia...

alhamdulilah borang nikah akan settle.. keyakinan ku bertambah.. menghabiskan masa di bilik utk majlis ku amat sangat ku nantikan... sehingga aku rasa bahagia dan menanti hari pernikahan.. sesungguhnya Allah berikan dhiya' yang amat bermakna buat ku... saufi... dia sangat memahami.. dan sabar dengan kesibukan aku... sesungguhnya aku x sbr utk memperlihatkannya jubah pengantin yang ku jahit sendri maniknya... pink dan white... aku suka dan aku ingin kelihatan sebagai bidadari hatinya selamaya...
 
bila aku dapat siapkan pelan rumah kami yang bakal terbina,, dia memberikan aku sokongan penuh aku hanya mampu berdoa agar semoga pernikahan kami kelak dirahmati dan bahagia.. sayangnya semiggu selepas bernikah ... aku akan berpisah sebentar..
dalam hidup ku hanya ada satu.. keyakinan dengan takdir Allah.. jika dulu aku pernah kecewakan orang... aku pernah dikecewakan... jika dulu aku pernah meyakiti org, aku bertahun disakiti... jika dulu aku pernah bahagia kerana aku membahagiakan org.. tapi kini aku percaya.. Allah akan berikan apa yang terbaik utk hambaNya... sesungguhnya aku menyayanginya  sebagai suami dan bakal ayah buat anak2 ku...

to Mohamad Saufi... terima kasih kerana kehadiran mu amat bermakna dan tidak sanggup lg berasa sedih berpisah.. terima kasih kerana berusaha keras atas perkahwinan kita.. sesungguhnya Allah pasti akan bantu kita...Allah pasti bersama kita .. melayari bahtera bersama... semoga lebih sabar dan tabah...

yang bersama mu... dalam doa

2 comments:

  1. kakak..jgn lupe update gmbr kawin..hua2..teringin nk merai kan..tp ap daya..ad tjawab lg penting blm ku tunai kan..akak..nk tgk baju comel tu..plizzz..

    ReplyDelete
  2. salam syg akk ni... yela akk msukkan ye

    ReplyDelete