Tuesday, June 22, 2010

bidadari hati 37 : terpaut dengan akhlaknya...

saat genting begini dugaan nya bukan sedikt.. sesungguhnya Allah sebaik2 sandaran.. terima kasih buat tunang yang teristimewa... kerana sabar merawat aku dan membantu aku dalam istiqamah dan tabah ... sesungguhnya aku bersyukur kerana penawar yang diberikan bukanlah sedikit malah lebih ternilai... aku syukur.. sujud ku makin ampuh.. terima kasih kerana berkongsi dengan ilmu mu tunangku saufi...

baru hari ini aku berkongsi dengan seorang teman ku cara ubatnya... sesungguhnya semoga saja Allah menjaga dan melindungi kami sekeluarga...

lagi 3 bulan pernikahan ku... sebenarnya hati ini gusar malah kemurungan... mujurla tunangku menyedarinya dan membantu aku... setelah aku berterus terang dengannya.. dia segera membantu supaya aku tidak lagi berasa bersendiriaan menghadapi semua ini... dengan izinnya.. aku bahagia dan sihat semula...

kesibukan aku di sekolah dan meeting yang baru selesai di jasin tadi...aku berasa penat sangat mujurlah aku memiliki satu sikap.. tugas dan emosi perlu dipisahkan... alhamdulillah..
 tunangku... saufi sangat memahami.. bertole.nrasi deng kesibukan .. mujurlah cuti aku di putrjaya , aku menghabiskan masa memnuhi keperluan nikah bersama saufi dan keluarganya.. aku berasa tenang...

No comments:

Post a Comment