Tuesday, June 8, 2010

bidadari hati 33 : bila dia diuji.. aku kerisauan...

ya allah .. telah kau berikan aku nikmat kebahagiaan... ketenangan.. dengan kehadiran dia.. aku sungguh bersyukur.. bila kau takdirkan dia sakit.. akulah orang pertama merasai sakit itu.. ya allah jika ini dugaan utkku.. biarlah aku yang menanggungnya.. kerana.. aku ingin sekali hidup bersamanya.. aku amat rasa sedih bila aku diberitahu dia sakit aku rasa sedih teramat.. kerana pastinya aku belum memberitahu dia yang aku ingin hidup bersamanya....

saufi..

semoga cepat sembuh kerana ingin sekali melihat senyuman .. dan  gurauannya.. meskipun kesihatan tidak mengizinkan.. saufi masih pg mengajar nagji di rumah sahabatnya.. sesungguhnya seribu doa ku utk keselamatannya,, dan aku yakin dia dilindungi Allah taala...

saufi.. semoga cepat sembuh,,, su risau,,,

No comments:

Post a Comment