Friday, June 11, 2010

bidadari hati 35 :bila aku belajar membuka hati...

sesungguhnya sukar pada mulanya aku menerima cinta orang lain.. kerana cinta yang lama tidak berakhir dengan baik dan aku tidak menyalahkan sesiapa.. aku kena bina masa depan ynag baru.. kehadiran tunangku ,, satu hikmah,,, yang aku sendiri tidak sedar berapa lama aku bazirkan waktu mengejar sesuatu yang xpasti.. lebih menyakitkan ia semua melukakan sehingga aku menutup pintu dan membuang rasa normal merasa sedih dan sendirian.. akhirnya kepulangan aku di malaysia ada hikmahnya.. allah berikan aku  full pakage.. yang aku impi dan yang aku damba sebagai seorang wanita...

dari saat aku dimaafkan oleh individu yang aku pernah sakitkan,, dunia yang aku impikan semakin membahagiakan,, malah ada hikmahnya aku membuang segala impian yang palsu,,alhamdulillah...

aku yakin allah tidak zalim.. aku sering ditanya tunang bila nak ada perasaan nie... aku senyum dan dia tahu jawpanannya.. aku bersedia bila aku dan dia diakadkan nikah november nie... sesungguhnya itulah yang mendebarkan aku... hidup ku semakin sempurna...

terima kasih tunangku... sesungguhnya kasih yang diberikan amatlah aku hargai.. sabarlah dan tekadkan niat utk ke gerbng hidup kita yang baru.,,,

......

No comments:

Post a Comment