Monday, June 7, 2010

bidadari hati 32: bila diterangkan ... bukan dia pilihanku...

rumit dan sedih.. bila orang bercakap berkaitan dengan kisah silam.. sesungguhnya tunang ku mohamad saufi mastor lani.. bukan dia... aku bosan sungguh.. mujurlah itu kali terakhir bisa aku terangkan pada orang itu.. aku jadi  marah.. sesungguhnya aku bosan... dengan kaitan ini semua..

saufi orang yang paling sabar bila aku marah.. yang membuatkan aku rasa serba salah bila dengan nada sabar, dia menanyakan.. ada masalah ye? cuba cerita sikit.. aku hanya tersenyum dengan sikap lemah lembut dia.. pudar marah ku.. alhamdulilah dia penawar hati ku... permudahkanlah pernikahan kami.. tinggal 4 bulan lagi aku menanti...

pagi tadi dia balik dan terus tel aku ... sesungguhnya aku risau.. aku terus tidur selepas itu,.,tenang dan gembira .. x terkira...

anehnya bila dah berpisah 2 3 hari baru rasa peritnya berjauhan.. aku dan dia .. satu rasa.. berharap aku lebih tabah dengan kesibukan dia kelak sebagaimana dia tabah dengan kesibukan aku disekolah..

terima kasih kerana sabar dengan kesibukan ku...

siap akhirnya plan bersama aku dan dia.. sesungguhnya kami hanya merancang .. allah yang menentukan///

semoga Allah permudahkan...amin

No comments:

Post a Comment