Saturday, July 3, 2010

bidadari hati 39 : kasihnya adalah rahmatNya

lama benar tidak menulis dalam blog ku yang paling lama .. pertama dan terakhir i.allah.. dalam jiwa ku , terlalu syukur yang teramat... kerana jiwanya dekat denganNya...sesungguhnya aku belajar sesuatu hari nie.. kebetulan aku diberikan sandaran utk membuat gathering utk MTQM ... saat ini aku terdiam kerana banyak sangat tugasan yang diberikan...berdekatan dengan hari nikah ku... aku terima kerana ukhuwah dan jiwa2 tenang itu bisa mendekatkan aku dengan Alquran kembali... lebah2 yang berdengung ini ada yang bisa diberikan nilai plus utk mendapatkan hikmah...

aku bangga mempunyai saudara2 seislam yang amat istimewa... mereka adalah sebahagian dari kisah aku... mohon diberikan kekuatan... let it go... itu prinsipku.. aku bahagia dengan hidup ku sekarang.. musibah yang hadir dulu memberikan aku kekuatan dan menghadiahkan aku seorang insan yang bernama suami... mohamad saufi ..
jika ada kesempatan , aku akan gadir dengan suami yang tercinta... aku mohon keizinan darinya kelak... dia semangat dan inspirasi hidup ku selepas ibu bapa ku...



terima kasih yang sangat istimewa... sesungguhnya dalam hidup aku, ini lah saat yang paling bahagia...kerana pernikahan kita adalah impian aku...

kerana dirimu mengajar ku addein yang akan menjadi bekal sepanjang hidup aku...alhamdulillah...


No comments:

Post a Comment