Thursday, June 10, 2010

bidadari hati 35 : jiwa ini kembali tenang

saufi.. dia sangat tenang hadapi ujian ini... aku.. sering sakit dan dia penawarnya.. demam yang kerap membuatkan aku sering x berfikir wajar.. 3 bulan lagi pernikahan kami.. semuanya belum selesai.. mujurlah mak dan abah banyak bantu.. lepas ini mak abah pg haji.. jadi aku harus menyudahkan kerja..

mggu ni jumpa saufi pasal urusan rumah.. kerja assignmnt saufi dan beli barang di nilai... sesungguhnya berdebar nak berjumpa lagi.. mujurla keluarga dia ikut sekali.. peliharalah cinta ini... saufi terima kasih memahami...

pasal kereta kena tunda dulu sehingga aku stabil... aku bimbangkan saufi.. dia banyak berkorban utk aku.. aku igin jadi seorang yang membantu suami... dia buat aku rasa selamat dan makin mendalam rasa...

aku akan ke putrajaya... konvo awir yang pertama... tahniah buat adik bongsu ku.. sempurna dah semua dah abis belajar... tapi awir further study lagi... hehehe... bestanyer waktu belajar... aku akn sambung beljar lepas saufi abis... sebab dia sumber inspirasi aku...

saufi,, maafkan aku kerana banyak sangat karenah.. kita harus rancang kembali dan atur kembali semua plan hidup kita,,,

No comments:

Post a Comment