Wednesday, June 9, 2010

bidadarihati 34 : jiwa yang diuji...

ya allah inilah dugaan yang paling aku risau.. hati aku... kenapalah saat ini hati ni bergolak.. diuji setara ini aku memang x sanggup.. mujurlah aku alihkan semua ini utk lebih menyintai tunangku.. hmm blh ke? sesungguhnya aku risau.. perasaan bergolak ini aku pernah alami dan aku bimbang pengakhirannya,, biasanya ini adalah satu tanda.. aku harus berfikir utk lebih konsisten.. saufi kena bantu aku.. Allah juga kena tetapkan jiwa aku nie...

pernikahan makin hampir.. ni ke konflik nak nikah? apa yang aku risaukan... ke aku bimbang aku x disayangi atau x dipersiakan selepas kawin.. konflik nie...utk llebih tenang.. al-quran pemberian tunangku aku baca dgn penuh fokus dan tundukkn hati utk yang satu.. allah cemburu aku x pndai nak agihkan masa ku masa ibadah aku kut.. kembali mencari ketenangan.. di saat aku begini.. dugaan satu lagi .. demam...

kena banyak dekatkan diri dengan ilmu.. bila saat nak uzur hati inisering bersuu zhon.. mujurlah ada bacaan yang bermanfaat... three cup of tea okay jugak utk dilayan... cerita di pakistan mengamit aku perlu bercuti dari sibuk memikirkan soal majlis ku.. esok aku akan keluar sendiri utk mencari ketenangan.. pergi sekolah dulu.. hantar barang busu... heheh aku yang terlupa.. then cari makan kat jasin .. lepas tu pg survey barang2 utk kenduri.. nak bawak mak... hmm mak sibuk.. tggu cucu xde.. smpat lagi kut...

lagi 2 bulan nak ramadhan.. xlama lagi aku nikahhhhh// ?? bercampur baur nie... haaaaaaaaaaa....
betul ke keputusan aku nie.. allah.. bantulah aku... aku sendiri berusaha utk be the best .. i.allah tenang2... su...

i,allah ini sekadar mainan syaitan je.. nak bina masjid bukanlah senang... banyak dugaan ... nak kena sabar hadapi semua ni...

saufiiiiiiiiiiiiii.... cepat sembuh... aku perlukan dia utk membina semangat,... dialah pembangkit semangat... tunggu dia rehat2.. lepas ni my time utk luahkan segala terbuku... hehehe

waiting for his call... he promise me.. made me always being childish.. thanks u .. saufi...

No comments:

Post a Comment