Wednesday, March 10, 2010

bidadari hati : dia hadir , aku bahagia..

alamtidak menulis di ruang sepi ni. kesukaran untuk membawa laptop selalu membuatkan aku tidak berjaya menghabiskan masa yang lama didepan laptop..sungguh pun aku seakan hidup kerana sokongannya ..dia yang ku nanti hadir memberikan aku galakkan dan dorongan malah ingin berganding bahu untuk ruang ini selepas ini..

alhamdulillah. alhmdulillah .. sungguh penawaryang diberikanNya.. buat aku bertambah tawadhu'.. dia seakan madu menutup duka semalam..

senang aku katakan hidup aku sedikit bertujuan dengan kehadirannya.. aku dan dunia aku..dia memasuki dengan restu semua...perlahan aku menghayun langkah utk lebih berwaspada ,,, agar akulebih dapt menyakinkan hati dan jihad aku selepas ini..dia menghulurkan aku sedikit kasih dan keyakinan..

jurang kepercayaan yang rapuh selama ini bertaut denganikatan redha dan restu.. aku pasti... jawapan ku semakin pasti... dia ketenangan ku..bakal mujahid dalam hati.. dan bakal pemimpin utk zuriat aku..amin..

semalam...danhari ni...aku sedang menyiapkann kerjayang bakal aku habiskan sebelum cuti persekolahan.terasa bahagia..kerana segalanya hampir selesai...dan

aku ingin menyediakan persiapan... semakin hampir semakin aku gembira. dia?/
aku serahkan padaNya,,, utk memelihara keselamatan dan dijauhkan dugaan yang x terduga.tabahkan hati aku juga dia..dipermudahkan segalanyautk aku tahu.. dia milikNya...akuyakin dengan ketentuanNya..

ya Allah ampunikan dosaku2 yang lalu,,, kerana kurangnya tawakalpada Mu dulu.. Kau hadiahkan aku hadiah yangpaling istimewa..ikatan suci yang terlalu utuh.. terima kasih yaAllah.. segala kesyukuran yang teramat utk Mu.. amin...

No comments:

Post a Comment