Tuesday, March 16, 2010

bidadari hati 5 : alhamdulillah

hari ni 16hb Mac 2010 ... alhmdulilah akhirnya aku bergelar tunangan... i.allah majlisnya kemudian kerana majlis hri ni hanya utk keluarga.. senangnya .. aku syukur sangat dengan kelancaran hari ni.. cuma deraian air mata kesyukuran tidak ku duga.. sesungguhnya aku benar2 syukur..

ya ALlah dalam lingkungan rahmatMu yang luas.. ada sedikit bahagia utk aku dan keluarga ku kecapi.. alhamdulilah .. alhamdulilah .. sesungguhnya kaulah sebaik2 sandaran..

sebaik sahaja majlis tadi habis.. hanya ku nampak hanya berkah marhamah wa mawaddah... ya allah sesungguhnya aku benar2 bahagia... moga sujud ku makin utuh dan perjuangan ku makin melangkah jauh ... i.allah bersama mujahid ku/...saufi...

i.allah aku akan menghargai segala kebahagiaan ini.. seharusnya aku mengambil iktibar dari pengalaman... ya Allah , aku memohon kebaikan dan rahmatNya.. satukanlah cinta ini dengan penuh berkah dan siramilah dengan ketaatan kpd Mu yang tidak berbelah bagi... amin

aku ingin berehat.. i.allah hari esok... aku akan pastikan ibadah ku makin sempurna... syukur... syukur...

No comments:

Post a Comment