Friday, March 12, 2010

bidadari hati 2 : saufi...

saat termeterai kasih aku dan dia .. dengan redha jua restu semua.. alhamdulilah baru aku tahu erti bahagia...sesungguhnya pengalaman lalu membawa sinar cahaya utk aku terus hidup dan bahagia seperti dulu malah lebih dari itu...

ya allah sesungguhnya Kaulah penyambung ikatan suci ini.. peliharalah ianya dengan iman dan deen mu. sesungguhnya jauhkan kami dari fitnah dunia.. sesungguhnya cinta suci ni akan kami raih semua keredhaanMu..kerana itulah impian kami..jadikanlah kami mujahid dan mujahidah utk anak2 kami kelak...kami tidak menyesal takdirMu begini .. kerana itulah kami.hambaMu yang sentiasa redha...amin....

dia adalah muhamad saufi..mujahid ku ...i.allah sehingga saat akhir ku nanti.. dia ku pilih kerana redha dan restu semua...ya Allah satukanlah hati kami dengan cinta suci... janganlah kau cemarinya dengan fitnah dunia .. sesungguhnya aku pasti langkah ku kini..aku tidak merasarugi dengan ujianMu dulu..sesungguhnya Kau maha penyayang .. maha pengasih..terima kasih ya allah....

meletakkan hati didalam kotak yang masih rabak membuatkan aku berwaspada..sehingga kini aku tidak berasa kesal... aku kembali kepada Nya melalui kasih dia.. dan aku tidak akan kesal.kerana aku yakin ... dengan izinNya...

sehingga detik aku melapangkan diri menerimatakdir Ilahi utkku.aku tahu .. tiada satu pun kejadian Allah lakukan atas hambaNya jika tiada sebab yang baik..

dia.. adalah saufiku... sesungguhnya nur kasih ini ..milikNya..dalam kalam cinta kami...

No comments:

Post a Comment