Saturday, March 13, 2010

bidadari hati 3: buat sang Pencipta Cinta ini..

ya allah sungguh aku sangat takut jika ini sekadar ujian utkku..namun keyakinan ini ku teguhkan dengan ketabahan ... aku yakin ya Allah sesungguhnya inilah penawar hati yang Kaukurniakan..terima kasih ya Allah kerana dia sangat penyabar.sungguh dia banyak membuka hatiku dengan Izin Mu.dalam tasbih dan sujud ku , aku berasa hiba.kau kurniakan aku cinta walaupun saat keyakinan ini rapuh.. saat diri ni membuang segala keyakinan tentang kaum adam...

berkat doa semua , aku akhirnya menerima dia...dia saufi. dia sangat jauh .. tapi aku yakin ada hikmahNya...ujian dan dugaan aku hadapibersama..masa depan yang diatur bersama sentiasa mengharap lindungan dari Allah .. ketenangan dalam al-Quran menjadi dasarnya selamanya.. ya Allah aku mohon kuatkan hati kami..jauhkan kamidari fitnah dunia.. ampuni segala dosa 2 kami...sekarang , dulu dan akan datang.. peliharalah masjid kami.. agar zuriat kami lebih baik dan soleh dan solehah.. amin..

..................saufi..terima kasih kerana kehadiran yang sangat membahgiakan. semoga ALLAH pelihara ikatan suci ini dengan iman dan deenNya...semoga kita dikurniakan keluarga yang bertaqwa.. dan beriman ... semoga jua.. zuriat yang soleh dan solehah..sungguhnya kesabaran dan kasih yang diberikan dandiizinkanNya.. membuatkan su kembali 'bernafas'.. alhamdulilah.. alhamdulillah.. alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment