Saturday, May 29, 2010

bidadari hati 31 : syukur yang tak terhingga


bila diuji barulah tahu setakat mana kita hadapi.. sesungguhnya ada perkara yang baik berlaku.. alhmdulillah.. allah kurniakan rezeki utk majlis perkahwinan kami.. sesungguhnya kamilah yang paling bahagia... rezeki yang dikurniakan amatlah kami hargai.. terima kasih keluarga dan kawan2 yang memberikan sokongan.. kerana aku benar2 bahagia...

menghitung hari dan bulan... utk cinta dan kasih ini dibawah redha dan kasihnya...

persediaan utk majlis ku banyak menuntut kesabaran.. dalam masa yang sama bila dugaan tiba.. Allah saja sandaran aku dan si dia... saufi.. saat genting utk dia juga.. exam yang dihadapinya banyak membuatkan dia sibuk.. aku memahami tugasnya.. kalau selepas pernikahan nnti aku mnurut langkahnya ke sana ... ingin bumelihat tempat itu... semoga urusan nya dipermudahkan.. esok saufi midterm exam... sukanya aku tgk gaya nya sibuk di kuliah.. aku rindukan al-azhar.. saat aku beljar.. saat aku lawan emosi demi cita2.. saat aku kdibuang... saat aku diketepikan... saat aku belajar utk diri sendiri.. sekarang aku inilah hasilnya.. sabar itu manis bila tahu dimana tempatnya...

saufi.. dia adalah tunangku... dia sentiasa disisi aku bila aku rasa aku tidak perlukan sesiapa melainkan bakal suami ku... kerana aku belajar dari kesilapan aku... mudah mempercayai orang...

aku masih menanti saufi pulang... dia dalam perjalanan ke rumah.. katanya nak makan dulu...wajarnya aku merisaukan keletihannya.. pejuang harus tabah...

teruskanlah langkah kita... demi bakal zuriat kita kelak... iman syauqina dan zikri helmi... : )

No comments:

Post a Comment