Sunday, May 2, 2010

bidadari hati 22: saat ini kita melangkah bahgia...

semalam adalah hari yang paling bahagia.. sesungguhnya aku hanya mampu mengucapkan syukur dan sujud dengna penuh kesyukuran... sesungguhnya aku benar2 bahagia.. bila Allah permudahkan urusan.. majlis aku bersama saufi yang sangat istimewa dlaam hati ini kini...

saat aku disarungkan cincin hadiah ikatan kami.. yang aku tahu.. hanya tangisan dalam hati.. kini aku sebahgian dari hidupnya... kami berdua syukur sgt bila segalanya berjalan lancar..sering beringat badai juga xkan lupa bergelora.. kami serahkan segalanya dlm ketentuanNya..

mohamad saufi..

terima kasih kerana bersama dalam apa ju.. semoga ujian dan badai kita lalui bersama.. Allah itu ada.. kita masih ada Dia utk berdiri teguh.. semoga apa yang kita lalui akan disaluti iman dan kekuatan jiwa.. hanya mengharap redha Allah .. dan saat kita disatukan... Allah saja yang tahu betapa manisnya cinta setelah pernikahan kita,,,

jangan pernah jatuh kerana hati  dan perasaan.. tetapkan iman dan kukuhkan sujud kita.. kita bina jambatan .. menuju masjid yang diredhaINYA.. jangan cemarinya dengan secalit ingkar... kerana Allah itu maha pengasih bagi hamba2nya yang saling mengasihi di atas redhaNya...

 saat kaki itu melangkah masuk... i.allah aku  pasti dia yang ALLAH tetapkan dia utk selamanya bertapak dihati ini..

bersabarlah... wahai pejuangku.. mujahid anak2 ku... jangan pernah tersungkur dimedan juang kita... demi ikatan ini...

No comments:

Post a Comment