Monday, May 10, 2010

bidadari hati 24 : hati ku menangis lagi.. mujurlah adaNya dan dia..

petang tadi berita yang aku dapat memang menyesakkan.. aku bosan dengan sikap dia.. sesungguhnya aku mahu dia jauh dan mati dalam hidup aku.. aku hanya ada Allah.. ya ALLAH .. AKU MOHON JAUHKANLAH AKU DARINYA.. sesungguhnya dia racun dalam hidup kini,,, aku punya ketaatan yang afdal dari sebuah ikatan yang silam... aku  punyai saufi.. mujurlah allah kurniakan dia utk penenang jiwa.. sesungguhnya aku benci  orang sebegitu,...

Allah ,,, ujian ini menguji aku... aku tak mahu terlalu emosi.. sesunggunya inilah kifarah dan dugaan... saufi.. terima kasih disisi aku .. saat pernikahan hampir... aku mohon saufi sabar menahan tangisku... hanya sandaran yang hampir.. aku hanya mahu kamu... saufi...



saufi... tunangku... terima kasih kerana disisi aku,...

No comments:

Post a Comment