Sunday, June 7, 2009

menuju keabadian...

suara mereka adalah doa buat ku.. semangat hari ni adalah kurniaan Allah utk aku melalui kalam mak abah.. rindu sgt.. nak balik malaysia skrg tapi masih lopong ilmu.. bagaimana nak hadapinya.. ya Allah berikan aku ketabahan hati dan kejayaan yang berkat.. aku masih merangkak menjadi seorang daie.. masih merangkak...

paper seterusnya adalah fawasil pada khamis ..ada masa nak menjadi yang terbaik... aku xpernah nk rasa jatuh terlalu lama kerana aku pasti dalam kerugian.. doa dan sokongan dari mereka membuatkan aku gagah dan berdiri semula setelah jatuh terluka..

kata 2 along pagi tadi membuatkan aku terfikir...

' balik atau x, allah dah takdirkan yang terbaik utk kita...berada di mesir akan jadi kerinduan bila dah balik nanti..

mgkin along beritahu berdasarkan pengalaman di U.K dulu.. suffer anything without keluarga buat kita sering diuji..emosi dan fizikal..


sumai pula kata.. kalau dia jadi aku belum tentu dia sanggup suffer kat sini..
maknanya aku dikalangan org yng terpilih.. alhamdulillah..

aku bercadang menghabiskan hari2 akhir aku dengan sesuatu yang sering aku lupa..
kalau blh, permulaan yang baik ini.. diakhiri dengan perkara yang baik juga..
amin..

i.allah aku akan bina bersamanya kisah kami...
doakan sentiasa...

No comments:

Post a Comment