Wednesday, June 10, 2009

50 hari lagi..



penantian satu penyeksaan.. bertemu dgn org yang dicintai adalah satu nikmat yang paling berharga.. malah ianya amat aku nntikan...kerana aku amat2 merindui...

orang pertama yang ingin aku jumpa ialah mak abah.. famili dan si dia.. hmm dh dewasa anak abah ni... akhirnya duka yang ku dapat Allah berikan penawar,, malah aku x rasa gusar dan belajar dari kesilapan ...

dalam mengira detik pertemuan, seharusnya aku menyediakan diri dan membaiki mana yg lopong.. kerana baliknya aku sebagai daie.. x harus dipandang entteng ..malah aku kena kuasai segala ilmu asas.. apatah lagi soal hukum..

semoga Allah mudahkan perjalanan hidup ku ini.. kerana aku terlalu merindui dan tempat ku sbg wanita tidak lagi harus jauh dari keluarga,, dan berada d sisi seorang suami.. kerana sudah sampai masanya.. melihat mak abah tersnyum aku dimiliki dan dijaga ALLAH melalui kasih suami...

suami?? aneh kan kerana spnjg slps aku ptus dgn yg lama.. aku xpernah membuka hati utk org lain lagi makin parah bila aku dimainkn2 oleh org yang xpatut, jadi utk mndpt hidup yang lebih berkat, akhirnya aku dapat terima orang yang ................

itu nanti aku ceritakan.. setelah pernikahan aku nanti.. yang pastinya bukan waktu terdekat.. memberikan masa aku berbakti dgn ibu bapa aku dl...

membina mahligai bersama keberkatan bukanlah senang kerana kita sering berlawan dengan nafsu.. jadi, ambil jalan yang selamat.. iaitu bercinta slps pernikahan..

moga dia yang terbaik dan soleh utk anak2 aku...

No comments:

Post a Comment