Saturday, July 3, 2010

bidadari hati 40 : saat itu hampir tapi jiwa ku bergetar...

ya allah dalam hati ini sering diserang kegelisahan akhir2 nie.. pernikahan ku makin hampir .. persiapan dah pun 75 peratus ku siapkan.. konflik hadir ku gusar ... aku sering dingat oleh tunangku... itu ujiaannya... sering berdoa dan berdoa... ya allah kaulah sandaran kami,.,,

aku sedang menyiapkan kotak2 telur utk tetamu...saufi juga baru habis imtihan ... sayangnya aku sibuk belum sempat berbual lama... aku tahu dia amat2 memahami... sbb itu aku terima lamarannya.. jiwa ku besar dengancinta seorang hambaNya... dengan redha yang tak bertepi...

saufi... mungkin sdg bermain game dalam laptopnya.. terima kasih kerana ikatan ni membahagiakan aku dan keluarga ku... penghormatan dan penghargaan yang amat aku rinduinya.. makin dekat saat penyatuan kita.. makin utuh sujud ku... makin luas syukur kita.. jangan pernah lupa mengsyukurinya...

........................................aku terima kasihnya....

No comments:

Post a Comment