Thursday, July 22, 2010

bidadari hati 42: semalam yang dilancarkan...

alhamdulilah  majlis smlam berjalan dengan sempurna.. majlis di sek sehingga di hotel aku amat berpuas hati... sambil2 mengenali guru2 di sek dengan lebih dekat... sesungguhnya ada berbeza dan ada yg sama...

aku?
 kesannya aku mangantuk sgt... serius td bawa keta sempt terlelap.. abis kelas 11.30 nie aku nk rht n pg jasin sekejap.. nk settlekan urusan penting. sesungguhnya aku bersyukur aku masih berpeluang utk berbakti pd mak abah....siannya tggu aku balik mlm td.. lewat betul smpi umah..

saufi? aku berjaya kejut dia awal pg td... sesungguhnya dia sgt sabar.. tapi aku bimbang dia risau kerana spnjg majlis dia asik tel utk tau aku balik jgn lewat sgt..

aku sayangkan mereka lebih dari org lain  tau...

No comments:

Post a Comment