Monday, July 19, 2010

bidadari hati 41 : semoga dirahmatiNya...

hari ini hari pertama saufi di ILDAS , berkursus membuatkan aku agak sunyi sikit.. jalan2 di jasin hari ni banyak membuatkan aku kembali ke kenangan silam tapi aku rasa syukur adanya saufi dalam hidup ku..
rasa gembira bila dengar suaranya aku rindu.. yang pastinya bila aku rasa aku rasa sedih dia sentiasa tel kembali.. rasa x pernah bersendirian.. alhamdulillah aku bahagia bersamanya...

tapi ntah kenapa aku rasa aku nampak seseorang tadi cuma aku abaikan... aku ingin kembali tenang bersama tunangku... semalam dia pujuk aku jangan sedih dia berkursus.. aku x pernah rasa sesedih ini pemergiaan dia..

ya  aLLAH peliharalah tunangku dan tugasnya .. aku menanti kepulangannya.. dan sentiasa menyayanginya.. keranaNya... kata2nya masih ku ingat.. cinta kita selamanya2 selepas pernikahan ...

alhamdulillah semasa menunggu ain di keta tadi , aku sempat menghabiskan juz 2 ... sesungguhnya aku rindu... rindu pada lebah2 yang berdengung... pada azannya yang selalu aku dengar... ya ALLAH jadikanlah suamiku imam dalam hidup ku.. tutupkanlah hati ku dari insan lain.. sucikanlah ikatan ini dengan rahMatMu... aku mencintainya keranaMu... amin ya rabbi Alamin..

menyediakan diri sebagai seorang isteri dan ibu.. amat indah.. aku meyulam bahagia bersama dia dan anak2 ku.. dialah suamiku dunia dan akhirat... jika dia yang terbaik utkku ., satukanlah cinta dan rindu ini

26/11/2010.... ya allah kumpulkan kami dalam keadaan yang baik dan berkah.. amin...

saufi ... aku menanti kepulangan mu... semoga ALLAH bersama kamu,,,

No comments:

Post a Comment