Wednesday, February 18, 2009

yes . I will ....

manisnya sebuah kenangan bila kita sentiasa menghargai apa yang kita ada.. jujur adalah satunya kerap aku loloskan kerana... aku pernah terluka kerana terlalu jujur.. malah aku juga pernah merasainya pedihnya akibat tidak jujur.. semuanya mematangkan aku .. akhirnya kau hidup bahgia bila aku menganggap semuanya adalah penting bagiku.. utk tidak lagi terluka...

bahgia bila bersama teman2 yang sentiasa memberikan aku pelbagai rasa.. lumrah yang aku mulai dengan kematangan... bahgia aku sendiri menghargai setiap amanah dan wasiat mak abah agar tidak lagi bersikap manja dan matang membuat keputusan hidup. adakalanya kita harus lepaskn supaya or tk lagi perbodohkan kita.. malah aku bahgia kerana keyakinan aku pada ALLAH tentang jodoh amat kuat .. hanya lelaki yang baik utk wanita yang baik ... aku masih belum sempurna utk menjadi seorang yang baik.. my first habit kena ubah ....jangan mudah terlalu percaya...

bahagia bila punya sahabat yang amat berilmu dan selalu memberikan peringatan .. rindu sama kamu hartini omar .. hartini ibrahim ... dan dia... i.Allah kami sahabat yang baik...

bahgia bila saat utk berjaulah sambil beribadah akhirnya aku gapai juga .. mudahkan perjalanan.. aku berharap ianya bermanfaat dan diberikan kesihatan yang baik.. malah berikan aku peluag menghayati semua dengan baik.. ya Rabbul Jalil...

bahgia bila aku sendiri makin okay ... ujian yang datang membuatkan makin bhgia...

bahgia bila kita semua team dapat johan dalam pertandingan antara taakhi.. semuanya dapat kekalkan segalanya dengan baik.. kalian adik2 memang best .. semoga kalian tetap utuh ...

bahgia bila mak abah memahami aku dan tidak lagi menganggap seorang yang masih kecil.. aku akui manja mmbuatkan mereka gusar.. jauh begini benar2 membhgiakan .. aku tak pernah hidup seorang .. semuanya ada ... alhamdulillah ...

bagia ini buatkan aku akn sentiasa senyum malah aku anggap segala ini adalah jambatan ke arah yang lebih bahagia...

yes, I Will .. do the best ..

No comments:

Post a Comment