Sunday, February 8, 2009

saat - saat yang paling indah...

hari-hari yang berlalu akhir nie membahagia.. bertemu dengan adik2 di wisma melaka amat aku ingati . kerana senyuman mereka yang membuatkan aku gembira.. keletah adik.. dan farhana .. buat aku gelak.. gara2 sikap mereka suka sgt bergaduh manja macam tu.. hehehe.. selamat hari lahir adik farhana... semalam melihat wajah adik, aku tahu pastinya dia merindui keluarga yang tersayang dikala hari lahir .. reaching for my heart bila bila tiba hari itu pada ku...

segalanya indah bila kita menghargai ..apa dan siapa yang berada disisi.. suka dan duka kenangan amat bermakna... made me as a shining star... disekeliling orang kita sayang...

selama seminggu di kaherah .. kesibukan tertumpu pada adik2 .. dan kerja2 yang seakan menebl dalam jadual ku... jauh dari itu , aku balik pun masih sibuk.. bersama adik2 medic kaherah yang datang utk berjalan2.. rasa stress hilang bila bersama mereka... gelak tawa dan keletah mereka buat aku rindukan adik ku dirumah.. ajen dan awir.. mereka dah jauh dewasa.. lama x berbual dan bergurau .. rasa sepi bila dah dewasa.. menghabiskan masa dengan urusan masing2... tapi alhamdulilah segalanya diurusakan dengan baik.. rasa keberkatannya bila mereka datang di teratak asing ku...

mata pun x larat melihat screen ni... moga ada kekuatang utk meraih keberkatan hari esok.. alhamdulilah... terima kasih ya Allah

No comments:

Post a Comment