Thursday, February 12, 2009

bahgia itu kembali... tapi blh kah digapai ...

hmmm ... sekarang aku memulakanhidup dengan sedikit perubahan.. hadirnya adik2.. dan seorang sahabat.. buatkn hati makin ceria.. mematang kan hidup akhir2 ini..
kehadiran yang membahgiakan...

sekarang aku sndiri yakin utk memulakan setiap hari ku dengan pnuh bhgia ...
kehadiran mereka buat hidup ku ceria.. ya ALLAH Berkatilah hati kami... agar digolongkn dalam para solehin dan mukminin..

berkongsi cerita hati dengan adik ku pagi ni .. buatkan aku sedar aku ada amanah utk myearkan cinta manusia bukan segalanya...jika melebihkan sesuatu yang nyata bukan kepastian, akan memudaratkan.. kecewanya juga merugikan...

keadaannya sama dengan keadaan aku dl.. cuma berkat doa mak abah aku berdiri dengan teguh dan lindugan Allah...aku sendiri bahgia begni. kasihan suamiku jika aku x lupakan masa silam..

suami??? ... biarpun aku tak memilikinya lagi.. aku sntiasa doa aku jadi yang seadanya utk insan bergelar suami.. kerana itu impian ku..

amin ya rabbil alamin...

new life begun...

No comments:

Post a Comment