Wednesday, February 11, 2009

tell me why i cant be there...


akhir2 ni aku sendiri tak pasti apa berlaku sekadar ujian atau Allah berikan jalan utk merasai bahgia... sekarang aku sendri rasa tenang bila dapat kembali ke dunia asal ku .. ceria dan tidak terlalu tertekan dengan stdy.. malah aku sering meluangkan masa utk melupakan segalanya yang silam... terima kasih Allah... u re my shining star...

mengira detik waktu , aku sendiri agak keciciran dalam plan aku sendri.. antara masalahnya adalah emosi yang tidak terkawal sdkit dan sibuk yang tidak dijagka... heheh alasan kan?? sedang cuti kian hampir abis.. byk masa aku peruntuk murajaah dan kira2 bulanan.. madah yang tidak sdikit dan ksibukan yang aku takutkan sntiasa mghimpitkan senyumku..

sekarang tiba masanya utk do nothing on purpose... aku buat kerja tnpa tangguh.. sebab musim sejuk ni buat aku x berapa sihat.. bimbg juga bila hmpir exam aku x smpt abis murajaah aku x de masa utk itu.. ksihatan yangmnjadi aset utama aku sekrg ni.. thanks adik2 .. kerana lecturing hari2 ...

dalam sehari kita sentiasa terseyum .. ada satu saat kita sedih kerana jauh dan sering di uji ,,, bersedia tidak bermakna tidak menghadapinya.. tabah dan sabarlah wahai hati...

doakan aku jika masih sayang... tegur silap aku jika aku tersasar... nasihati aku jika aku terlalu gmbira.. kerana aku hanya manusia biasa...

mak abah, i will back soon...

No comments:

Post a Comment