Monday, September 26, 2011

diari ibu ayah : sayang ini beralun lagi...

aneh tapi benar... bila bangun dapat mendengar suara kekasih hati di telefon , rindu ini makin membara.. walaupun baru semalam suami ku pulang ke kajang utk prosiding kes di sana.. sesungguhnya aku amat merinduinya... sampai keletihan aku tertidur suami ku membiarkan aku tidur walaupun masih dalam talian... bila sedar je aku tengok ada mesej... dia dah sampai mahkamah... pulang dari itu baru ke rumah kami di shah alam... aku jadi rindu pada rumah ku... rumah yang disediakan utk keselesaan kami sekeluarga.. walaupun ianya sementara tapi aku bersyukur dia seorang yang bertanggungjawab... anakku muhamad syauqi ... taatilah ayahmu jika ibu tiada.. kerana jasa dan redhanya adalah redha Allah buat ibu.. kasih dan cinta ayah yang membahagiakan ibu sentiasa... jangan kau menderhakainya.. ibu tak redha... nak...ibu ingin dia menjadi suami ibu dunia dan akhirat,,, semoga dia terus menjadi anak yang soleh dan suami yang amanah... amin...

No comments:

Post a Comment