Friday, May 29, 2009

hari ni hari yang ......... byknya ku fikir

biarpun hati ini terusik kerana k iza akan bernikah esok.. aku sentiasa doakan semua adik beradik ku bahgia.. malah sentiasa tersenyum gembira.. memang aku kurang rapat dgn akk2 ku.. tp dah besar.. byk kenangan yang tercipta.. sampai bila aku bersama mereka.. akhirnya mereka mnjadi sebhgian milik suami ...

akhirnya aku juga jd k long lps nie.. wahhh rasa gerun juga.. lgpn aku dah biasa bersendirian.. ajen dan awir juga bakal mnbina hidup sndri nnti.. ntah napa aku sendiri x yakin utk membina kembali rasa cinta utk seseorang yang lain.. selain keluarga, bagi aku lelaki makhluk yang x perlu hadir dlm hidup aku lg.. aku xmau ada kaitan lg dgn mereka.. hanya abah, abg2 dan adik2 aku yang blh aku terima ... salahnya aku nie mudah percaya.. skrg percaya jd benci..

bukan tiada nk kwn.. skdr utk main2 aku xminat.. aku bukannya budak kecik lg xpndai fikir.. bila ada hamba allah nasihatkan aku psl pkara nie.. aku dah mula blh terima mereka sbnrnya makhluk yg byk sgt kkurangan ... dijdkn wanita melengkapi hidup.. atau bhs aku.. jd pmbntu mereka.. apa saja je.. wahhh apa nak jadi nie.. xkan benci balik kut.. makkkkkkkkkkkkkkkkkk

skrg exam di hujung tanduk.. persediaamn ada peratus berbeza,aku dah mula rasa malas kembali.. malah aku x dpt tumpu .. mujurlah dah study awal.. untungnya kalau bersedia awal.. kita x tau mcm mn kita nanti bila dkt exam...

esok hari nikah k iza.. dggn rusydan... semoga semuanya berjalan dengan lancar... aku rs letih sgt nie.. padahal aku x study byk pun..

kepala rasa berat,,, byknya bintang...

daaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment