Sunday, October 24, 2010

persiapan bersilih hingga aku demam...

alhamdulilah akhirnya blh tdur yang paling nyenyak bila demam ni.. kalau x, ada saja kerja yang tidak berhenti... sesungguhnya besar nikmat ni... yang risaunya adalah tunang aku... dia sibuk bertNYA DAH SIHAT KE BELUM...
 aku senyum dan sengih je.. lagi sebulan lagi kenduri aku... sesungguhnya aku sungguh sibuk.. xmenang waktu untuk meyiapkannya.. sesungguhnya terima kasih tidak terhingga pada akak2 yang usaha mnegedarkan semua kad dan menyiapkn rumah yg sdg diselenggara .. siankan depa.. ada anak2 dan mahu usaha sama menyiapkan majlis ku ... aku sygkan mereka...

semuanya dah settle.. baju nikah dan kendduri akhirnya beradfa ditgn.. cincin nikah bakal suami ditempah khas.. utk yg tercinta... aku tersenyum melihat cincin tu.. aku sgt suka warnanya... kegemaran aku...

sekarang kena settlekan singgahsana dan deconya.. aku usaha utk mncri bhn2nya.. semoga allah permmudahkan urusan kami... sesungguhnya kami ingin membina masjid kehidupan dengan mawaddah wa rahmah... permudahkanlah.. dan selamatkanlah dan lindungilah mak dan abah yang berada di mekkah.. semoga mereka pulang dengan selamat....amin.....

No comments:

Post a Comment