Thursday, October 7, 2010

bidadari hati 63: sesungguhnyya Allah itu maha adil...

2 hari ini aku memang murung tapi alhamdulilah aku diberikan tunang dan keluarga yang memahami... bila aku mengemas semua kenangan masa di maahad tahfiz.surat2n itu menyebabkan aku tahu perkara sebenarnya berlaku,,, bila aku membaca surat2 kiriman 2 org itu aku rasa kesal kerana aku ditakdirkan wujud diantara mereka..tapi biarlah aku tahu perkara sebenarnya dari 2 pihak melalui surat mereka.. aku tahu apa yg dikatakan xsama.. tapi biarlah semuanya berlalu,, aku tak mahu langsung ingt lagi kenangan itu'



saufi pergi kursus hari ni.. soal rumah dah settle.. aku akan mengecatnya bersama2.. rumah syurga ku dunia akhirat... saufi sentiasa berada disampingku bila aku jatuh dan bangun... saat ini aku mengira detiik pernikahan kami... rumah syurgaku .

aamin ya rabbil alamin...

No comments:

Post a Comment