Friday, October 29, 2010

bidadari hati 65 : bahagia menanti hari .. mak abah aku mencintaimu...

dalam hati aku hanya satu.. redha aLLAH yang aku cari makin hampir.. doa mak dan abah sentiasa membuatkan aku rasa hidup ni tak pernah kosong.. walaupun berperang dengan perasaan sendiri dan org lain... aku tahu rasa perit dulu Allah bayar cash dengan senyuman sekarang... mujurlah saufi memahami aku..dan aku bahagia inilah doaku...

rumah di shah alam dah settle dan terisi dengan semua pilihan kami... sebulan lagi umpama satu masa on track... segala persiapan kawin dan 60 percent... aku sendri bimbang.. singgahsana yang aku impikan masih belum dimulakan lagi...aku sibuk dan letih menguruskan semua...

dalam bilik makmal sekolah hari ni menyebabkan aku rasa no rest.. semalam melayan adik2 dan kerjakan hantaran... aku rasa letih tapi seronok ada org teman...

sedihnya note book aku rosak teruk..dan hilang semua gambar kenangn pertunangan kami.. mengadu kat saufi.. sampai aku tdur...

hari ni nak ajak adik2 jalan2 la... depa ni nak kena bagi skit hint uutk saling take care... ada ke pergi mana je xtau ... nak kena gotosh nie...

letih la..

No comments:

Post a Comment